Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Arista.
Helpdesk
Land | Telefoonnummer | |
Groot Britannië | (+44) 207 023 93 52 | support@arista.com |
Frankrijk | (+33) 182 881 322 | support@arista.com |
U wordt doorgeschakeld naar de meest relevante locale supportlijn.
De klantenservice is 24 uur per dag te bereiken.
Voor de online garantieprocedure van Arista moet u ingelogd zijn op de website met uw Arista account. Deze is hier aan te maken: https://www.arista.com/en/user-registration
In het Arista support portal kunt u aangeschafte producten registreren. Hiervoor heeft u nodig:
Via geregistreerde producten kunt u service tickets gemakkelijk online aanmaken, cases volgen en technische gegevens bekijken.
Verdere support is te vinden op: https://www.arista.com/en/support/customer-support (Engels)
Hier vind u contactgegevens en Customer Onboarding Videos.
Voor telefonisch contact (+44 207 023 9352) of emailcontact (support@arista.com) heeft u de volgende informatie nodig:
Het topologie-diagram is te uploaden in de Arista support portal, net als andere relevante bijlagen.
Voor transportschade of DOA neemt u contact op met NTS Computers Technology BV.
Houdt de volgende informatie bij de hand:
Arista garantie- en supportvoorwaarden:
https://www.arista.com/en/support/customer-support/support-policies