Arista

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Arista.

Helpdesk

Land Telefoonnummer Email
Groot Britannië (+44) 207 023 93 52 support@arista.com
Frankrijk (+33) 182 881 322 support@arista.com

U wordt doorgeschakeld naar de meest relevante locale supportlijn. 

De klantenservice is 24 uur per dag te bereiken. 

 

Garantieprocedure

Voor de online garantieprocedure van Arista moet u ingelogd zijn op de website met uw Arista account. Deze is hier aan te maken: https://www.arista.com/en/user-registration 

In het Arista support portal kunt u aangeschafte producten registreren. Hiervoor heeft u nodig:

  • serienummer
  • bewijs van aanschaf

Via geregistreerde producten kunt u service tickets gemakkelijk online aanmaken, cases volgen en technische gegevens bekijken.

Verdere support is te vinden op: https://www.arista.com/en/support/customer-support (Engels)
Hier vind u contactgegevens en Customer Onboarding Videos.

Voor telefonisch contact (+44 207 023 9352) of emailcontact (support@arista.com) heeft u de volgende informatie nodig:

  • Korte omschrijving van het probleem
  • relevante "show tech-support" output
  • Topologie-diagram

Het topologie-diagram is te uploaden in de Arista support portal, net als andere relevante bijlagen.

Voor transportschade of DOA neemt u contact op met NTS Computers Technology BV.
Houdt de volgende informatie bij de hand:

  • Een bewijs van aankoop
  • Een beschrijving van het probleem
  • Een foto van eventuele schade aan product

 

Arista garantie- en supportvoorwaarden:
https://www.arista.com/en/support/customer-support/support-policies