NTS biedt als extra service aan de klant een helpdesk aan. De helpdesk is een telefonische hulpdienst die u altijd tijdens kantooruren kunt bereiken en vormen een eerste troubleshoot-optie. De helpdesk geeft ondersteuning voor windows installaties/driver installaties/hardware fouten.
Speciaal aan onze helpdesk is, naast het feit dat NTS haar telefonische assistentie niet uitbesteed aan derden, maar door haar eigen technische dienst laat afhandelen, dat er geen extra telefoonkosten aan verbonden zijn; wij helpen u vanaf een reguliere landlijn. Vele problemen kunnen zo snel en efficient verholpen worden zonder dat er dagen overheen gaan of verzendkosten aan te pas komen. Mocht de helpdesk u niet kunnen assisteren, kunt u natuurlijk altijd de producten terugsturen onder de carry-in garantieafspraken.
Snel, handig en zonder kosten - helpdeskgarantie is inbegrepen bij bijna alle NTS producten.
De helpdesk service is net zo lang beschikbaar als de garantie op uw product, maar ook buiten deze termijn kunt u beroep doen op de helpdesk zij zullen u zo goed mogelijk adviseren.
De taken van de helpdesk bij NTS bestaan uit:
1. Het registreren en beantwoorden van telefonische en email vragen, problemen en klachten van klanten over geleverde producten en diensten van NTS
2. Technische controle van retour producten waaronder het constateren van het probleem(-en) die klant heeft aangegeven of die zelf worden geconstateerd
3. Het mogelijk repareren dan wel verhelpen van het technisch probleem
4. Reparatie aanvraag of probleem overleg met leverancier/fabrikant
5. Interne communicatie met collega’s van technische dienst of hoofd technische zaken en overleg met klant voor het oplossen van het probleem.
6. Het laten verzenden van het product naar de leverancier/fabrikant indien het technisch probleem niet door NTS verholpen kan worden.
7. Het opvolgen dat het product weer terugkomt of omgeruild wordt en zorg dragen dat het product gerepareerd dan wel omgeruild bij de klant terugkomt.
8. Het aanscherpen van procedures omtrent de installatie en levering van producten en diensten ter voorkoming van technische problemen
9. Overleg met accountmanagers waar op gelet moet worden bij de verkoop ter voorkoming van technische problemen.
NTS Computers Technology BV
Seinhuiswachter 10
3034KH Rotterdam
Tel: +31 10 404 6262
chris@nts.nl
Tel filiaal Oudenbosch:
+31 165 32 19 00
Maandag tot en met vrijdag 9.00 - 17.30u