NTS biedt uitgebreide garanties op haar producten; NTS garantie is minimaal 1 jaar (voor brokers is de garantieperiode 1 maand). Zo biedt NTS op de meeste producten Carry-in garantie en helpdesk service voor een aanzienlijke tijd. Het enige wat u hoeft te doen is contact op te nemen met de Return Merchandise Authorisation (RMA) afdeling en het RMA aanvraagformulier invullen en mee te sturen.
NTS Computers Technology BV
Seinhuiswachter 10
3034KH Rotterdam
Tel: +31 10 404 6262
Email: chris@nts.nl
Skype: chris_nts
Whatsapp: 0614883036
Tel filiaal Oudenbosch:
+31 165 32 19 00
Skype: ntsrene
Whatsapp: 0638556482
Het is bij NTS ook altijd mogelijk om garantie bij te kopen of langere garanties af te spreken. Vaak zelfs na de originele aanschaf van het product. Uw account manager kan u alle mogelijkheden uitleggen - NTS is veelal in staat in uw specifieke garantie wensen te voorzien.
Pick-Up & Return garantie
NTS heeft een royale pick-up & return policy door heel Europa, die geldt voor zowel brokers als end-users. Pick-up & return houdt in dat NTS, als u producten heeft waar u om welke reden dan ook ontevreden over bent, op komt halen en met u naar een gepaste oplossing zoekt. NTS komt bij grotere zending, indien de klant zich bevindt in Midden/Zuid Nederland en België, de producten zelf ophalen. Indien de klant zich verder weg bevindt, maakt NTS gebruik van derden voor het transport.
De lengte en specifieke afspraken van pick-up & return zijn variabel en kunnen met de account manager worden doorgesproken. Pick-up & return is standaard bij producten die niet functioneren bij levering (Dead On Arrival). Verder is het afhankelijk van de aankoopsafspraken; bij scholen is pick-up & return standaard, bij end-users is het alleen als dat bij de verkoop is afgesloten.
Lengte van pick-up & return garantie voor verschillende producten (tenzij anders afgesproken):
Gebruikte servers en systemen low end: 1 jaar garantie
Gebruikte servers en systemen hi end: 2 jaar
Nieuwe servers en systemen: 3 jaar
Componenten: 1 jaar
Resellers vallen in 2 categoriën: brokers en dealers. Voor brokers geldt standaard 1 maand pick-up & return garantie, tenzij anders afgesproken. Dealers ontvangen de zelfde garantie als endusers (de periodes die hierboven weergegeven worden).
Carry-in garantie
De meeste producten die NTS levert hebben carry-in garantie. Dit betekent dat voor de duur van de garantie, als zich problemen voordoen of u in enig geval ontevreden bent over uw bestelling, een product altijd teruggezonden kan worden waarna er een scala van oplossingen mogelijk is.
Noten bij het terugzenden van producten: zorg dat bij uw zending te allen tijde het RMA-formulier veilig en zichtbaar is bijgesloten. Dit is ter identificatie van uw zending. NTS behoudt zich het recht onidentificeerbare zendingen te weigeren.
Zorg ervoor dat u alleen de producten stuurt die gespecificeerd staan op het RMA formulier. Mocht u om welke reden dan ook meer of minder producten sturen, neem dan eerst contact op met NTS Computers Technology.
Retouroplossingen
NTS zoekt samen met u naar de meest wenselijke oplossing. Omruilen is de meest gebruikelijke oplossing. De teruggezonden producten worden dan vervangen door andere, identieke producten vergelijkbare producten in overleg met de klant.
Het kan echter gebeuren dat vervanging niet mogelijk is omdat vervangende producten niet leverbaar zijn, of dat de klant vervanging niet wenselijk acht. In dit geval is de retourgarantie een optie. De producten worden teruggezonden en de klant ontvangt de waarde van de aankoop als krediet bij NTS. Kredieten worden verrekend met latere aankopen en blijven geldig tot een evenredig bedrag is gespendeerd.
Helpdesk
NTS biedt als extra service aan de klant een helpdesk aan. De helpdesk is een telefonische hulpdienst die u altijd tijdens kantooruren kunt bereiken en vormen een eerste troubleshoot-optie. De helpdesk geeft ondersteuning voor windows installaties/driver installaties/hardware fouten.
Speciaal aan onze helpdesk is, naast het feit dat NTS haar telefonische assistentie niet uitbesteed aan derden, maar door haar eigen technische dienst laat afhandelen, dat er geen extra telefoonkosten aan verbonden zijn; wij helpen u vanaf een reguliere landlijn. Vele problemen kunnen zo snel en efficient verholpen worden zonder dat er dagen overheen gaan of verzendkosten aan te pas komen. Mocht de helpdesk u niet kunnen assisteren, kunt u natuurlijk altijd de producten terugsturen onder de carry-in garantieafspraken.
Snel, handig en zonder kosten - helpdeskgarantie is inbegrepen bij bijna alle NTS producten.
De helpdesk service is net zo lang beschikbaar als de garantie op uw product.
On-Site garantie
De hoogste vorm van garantie is On-Site garantie. Als zich problemen voordoen met een product dat on-site garantie heeft, kunt u bellen met uw account-manager. Deze zorgt dan dat er een medewerker van NTS langskomt om ter plaatse het probleem te verhelpen.
NTS On-Site garantie is alleen een optie indien het specifiek bij de aanschaf is afgesproken, aangezien de meeste fabrikanten on-site service bieden. Neem voor on-site garantie contact op met de NTS RMA afdeling of met uw account manager voor de opties en afhandeling.
Andere oplossingen
NTS streeft ernaar de klant zo volledig mogelijk van dienst te zijn. NTS levert daarom ook buiten garantie om voordelige services. Bij sommige producten leveren we services zelfs als ze oorspronkelijk niet bij NTS zijn aangeschaft. Voorwaarde is dan wel, dat NTS de producten in haar assortiment voert als gebruikt. Neem voor de mogelijkheden op het gebied van services buiten garantie contact op met uw account manager. Deze kan u in detail vertellen hoe NTS het u zo gemakkelijk mogelijk kan maken voor een scherpe prijs.