Op de homeapagina van NTS vindt u in de grijze balk bovenaan links naar uw account, de webshop, uw winkelwagentje, de mogelijkheid uit te loggen, een zoekbalk en de mogelijkheid om de valuta dan wel de taal te wijzigen.
In de blauwe balk ziet u de hoofdthema’s van de website. Als u hier met uw muis op gaat staan, klapt er een menu uit dat u naar andere pagina’s leidt.
Onderaan de pagina vindt u bedrijfsinformatie, zoals adres, telefoonnummer, gegevens van social media, informatie omtrent privacy en gebruiksvoorwaarden en contact voor de service-afdeling.
Wat betekent de 1+, 10+, 100+-prijs?
Bij grotere aantallen producten zakt de prijs. Indien u meerdere producten bestelt die in een andere prijscategorie vallen,wordt de nieuwe prijs automatisch in uw winkelwagentje getoond.
De zoekbalk bevindt zich in het midden van het scherm. Er staat een icoon van een loep met daarnaast “Zoek product”. U kunt zoeken op het SKU-nummer, een beschrijving van het product dat u zoekt, het partnummer of alternatieve partnummers.
Onder de tab “Artikelen” selecteert u uiterst rechts de knop “Filter”. Er verschijnt een scherm waarop u op merken, productnamen, groepen en prijs en voorraad kunt selecteren. (Bij kleinere schermen kan deze knop wegvallen; zoom dan uit of bekijk de pagina op een groter scherm.)
Hoe zet ik foto’s aan/uit?
Onder de tab “Artikelen” selecteert u aan de rechterkant van de balk “Picture on/off”. (Bij kleinere schermen kan deze knop wegvallen; zoom dan uit of bekijk de pagina op een groter scherm.)
Hoe vergroot ik foto’s?
Als u twee keer op een foto klikt, verschijnt er een uitvergrote versie.
Hoe kan ik een product in het winkelwagentje doen?
Hoe verplaats ik een product binnen mijn winkelmandje?
Hoe kan ik mijn winkelwagentje mailen?
In het midden van het scherm, boven de lijst met producten in uw winkelwagentje, kiest u in het menu “E-mail inhoud”. Er verschijnt een veld waar u uw e-mailadres kunt invullen. (Bij kleinere schermen kan deze knop wegvallen; zoom dan uit of bekijk de pagina op een groter scherm.)
Hoe kan ik producten uit het winkelwagentje verwijderen?
Een andere mogelijkheid is de volgende: u kunt door shift ingedrukt te houden de producten selecteren uit de winkelwagen en dan op de delete-knop klikken.
Hoe werkt het winkelwagentje bovenaan het scherm?
Naast de zoekbalk bovenaan de pagina vindt u een symbool van een winkelwagen met daarnaast de orderprijs. Als u op het driehoekje klikt, verschijnen de producten die u in uw winkelwagentje hebt, het subtotaal, de BTW en het totale bedrag. U kunt vanuit dit overzicht ook voor “Toon order” of “Afrekenen” kiezen.
Hoe stel ik de juiste valuta in?
Rechts bovenaan het scherm vindt u het woord “Euro”. Als u op het driehoekje ernaast klikt, kunt u kiezen tussen Euro of US Dollar.
Hoe stel ik de juiste taal in?
Rechts bovenaan het scherm vindt u informatie over de taal waar de website op dat moment in staat, bijvoorbeeld “Dutch”. Als u op het driehoekje ernaast klikt, kunt u een taal selecteren.
Wat is een wishlist?
Op een wishlist kunt u producten zetten die u op het oog heeft, maar (nog) niet in uw winkelwagentje wilt.
Hoe zet ik producten op mijn wishlist/haal ik ze ervan af?
Onder de purchased-tab vindt u de producten die u tot nu toe bij NTS heeft gekocht, gesorteerd op aantal en jaar van aanschaf. Naast de knop “Refresh” vindt u een mogelijkheid
om op jaar te selecteren. Wanneer er op een product wordt geklikt, wordt er getoond wanneer de producten zijn aangeschaft en voor welke prijs.
Het wijzigen van een order is op dit moment alleen via de verkoper mogelijk. Neem contact op met NTS als u uw order wilt wijzigen.