Garantie Acer
Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Acer.
Helpdesk
Land | Telefoonnummer | Website |
Nederland | (+31) 0900-2020 767 (binnen garantie) (+31) 0900-3233 340 (buiten garantie) |
Chat Email formulier |
België | (+32) 078-15 00 23 (binnen garantie) (+32) 0900-25 003 (buiten garantie) |
Chat Email formulier |
Voor u contact opneemt met de klantenservice is het belangrijk uw SNID-nummer/serienummer bij de hand te hebben en zo mogelijk het product waarover u contact opneemt in uw buurt te hebben.
De klantenservice van Acer is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 bereikbaar.
Op de Acer website is de garantiestatus van uw geregistreerde items te checken met uw Acer ID: product registreren
Hiervoor moeten het serienummer van het product en de datum van aanschaf ingevuld worden. De volgende pagina geeft aan waar het serienummer zich op verschillende producten bevindt: Acer SNID of Serienummer vinden
Als uw product binnen de aangegeven garantieperiode problemen geeft, kunt u vanuit de productregistratie-pagina een garantieformulier indienen.
Er wordt via e-mail contact met u opgenomen door Acer. Het Team zal proberen via diverse stappen met u het probleem op te lossen of vaststellen dat het product defect is.
Zodra door de medewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren aan Acer ter vervanging of reparatie.
Voor vragen aangaande garantie kunt u bellen met:
Land | Telefoonnummer |
Nederland | 0900-2020 767 (binnen de garantie; €0,80 per gesprek) |
België | 078-15 00 23 (binnen de garantie; lokaal tarief) |
De klantenservice van Acer is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 bereikbaar.
Garantievoorwaarden: https://www.acer.com/ac/nl/NL/content/standard-warranty
Acer pixel policy: https://community.acer.com/nl/kb/articles/581-defective-or-stuck-pixels