Acer

Garantie Acer

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Acer.

Helpdesk

Land Telefoonnummer Website
Nederland (+31) 0900-2020 767 (binnen garantie)
(+31) 0900-3233 340 (buiten garantie)
Chat
Email formulier
België (+32) 078-15 00 23 (binnen garantie)
(+32) 0900-25 003 (buiten garantie)
Chat
Email formulier

Voor u contact opneemt met de klantenservice is het belangrijk uw SNID-nummer/serienummer bij de hand te hebben en zo mogelijk het product waarover u contact opneemt in uw buurt te hebben.

De klantenservice van Acer is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 bereikbaar.

 

Garantie

Op de Acer website is de garantiestatus van uw geregistreerde items te checken met uw Acer ID: product registreren 

Hiervoor moeten het serienummer van het product en de datum van aanschaf ingevuld worden. De volgende pagina geeft aan waar het serienummer zich op verschillende producten bevindt: Acer SNID of Serienummer vinden 

Als uw product binnen de aangegeven garantieperiode problemen geeft, kunt u vanuit de productregistratie-pagina een garantieformulier indienen. 

Er wordt via e-mail contact met u opgenomen door Acer. Het Team zal proberen via diverse stappen met u het probleem op te lossen of vaststellen dat het product defect is.

Zodra door de medewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren aan Acer ter vervanging of reparatie.

Voor vragen aangaande garantie kunt u bellen met:

Land Telefoonnummer
Nederland 0900-2020 767 (binnen de garantie; €0,80 per gesprek)
België 078-15 00 23 (binnen de garantie; lokaal tarief)

De klantenservice van Acer is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 bereikbaar.

Garantievoorwaarden: https://www.acer.com/ac/nl/NL/content/standard-warranty 
Acer pixel policy: https://community.acer.com/nl/kb/articles/581-defective-or-stuck-pixels