Dell

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Dell.

Helpdesk

Land Telefoonnummer
Nederland (+31) 020 674 45 00
België  NL (+32) 024 819 288
FR (+32) 024 828 707

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30-17:00.

 

Garantieprocedure

Garantieafhandeling van Dell begint met productcontrole:

https://www.dell.com/support/incidents-online/nl-nl/contactus/dynamic 

Hier kiest u uw model. De productcontrole kan uw apparaat automatisch identificeren als het gebruikt wordt voor de controle. Zo niet, voert u het model en serienummer in.

Serienummer begint met ST of S/N en staat op de service tag van het product.
Het bevat de vlg informatie:

Servicetag (ST of S/N): ABCD123
Express-servicecode (EX): 224537145587
Productiedatum: xxxx xx xx

De informatie ver het product verschijnt, met daarbij behorende beschikbare garantie- en contactinformatie. het standaard service telefoonnunmmer is 0800 230 0003 (Gratis).

Om online een case aan te maken, vult u hier de gevraagde stappen in:

https://www.dell.com/support/home/nl-nl/products?app=warranty&lwp=rt 

Naast contact voor garantie-afwikkeling is hier ook de knowledge base te doorzoeken voor het oplossen van kleinere problemen.

Voor de garantie heeft u de volgende informatie nodig:

  • Een bewijs van aankoop waarop het product vermeld staat
  • Het serienummer dat op het label staat vermeld
  • Een beschrijving van het probleem
  • Een foto van eventuele schade aan product

Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. De afhandeling hangt af van de casus, en kan retourneren van het gehele product betekenen of van een onderdeel.