Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Dell.
Helpdesk
Land | Telefoonnummer |
Nederland | (+31) 020 674 45 00 |
België | NL (+32) 024 819 288 FR (+32) 024 828 707 |
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30-17:00.
Garantieafhandeling van Dell begint met productcontrole:
https://www.dell.com/support/incidents-online/nl-nl/contactus/dynamic
Hier kiest u uw model. De productcontrole kan uw apparaat automatisch identificeren als het gebruikt wordt voor de controle. Zo niet, voert u het model en serienummer in.
Serienummer begint met ST of S/N en staat op de service tag van het product.
Het bevat de vlg informatie:
Servicetag (ST of S/N): ABCD123
Express-servicecode (EX): 224537145587
Productiedatum: xxxx xx xx
De informatie ver het product verschijnt, met daarbij behorende beschikbare garantie- en contactinformatie. het standaard service telefoonnunmmer is 0800 230 0003 (Gratis).
Om online een case aan te maken, vult u hier de gevraagde stappen in:
https://www.dell.com/support/home/nl-nl/products?app=warranty&lwp=rt
Naast contact voor garantie-afwikkeling is hier ook de knowledge base te doorzoeken voor het oplossen van kleinere problemen.
Voor de garantie heeft u de volgende informatie nodig:
Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. De afhandeling hangt af van de casus, en kan retourneren van het gehele product betekenen of van een onderdeel.