HP Aruba

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van HPE Aruba.

Helpdesk

Land Telefoonnummer Website
Nederland (+31) 0900 115 0000 Chat support 
België (+32) 078 250 144 Chat support 

De klantenservice van HP Enterprise is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 bereikbaar.

 

Garantieprocedure

Voor de online garantieprocedure van HPE Aruba moet u ingelogd zijn op de website met uw HPE Aruba profiel. Deze is aan te maken in de support portal: https://asp.arubanetworks.com/ 

Hier zijn HPE Aruba producten te registreren. Houdt hiervoor serienummer en aankoopbewijs bij de hand.

Om te controleren of een product binnen de garantie valt is een garantiecheck beschikbaar online in de Support Center: https://support.hpe.com/connect/s/?card=wc 

Voer het serienummer van het product in het formulier in en klik op Verzenden.

Als er meerdere producten met hetzelfde serienummer zijn, verschijnt er een lijst met producten in een pop-upvenster. Kies het juiste product en klik op Opslaan om verder te gaan.

Zoekresultaten tonen garantie en ondersteuningsstatus voor het afgelopen jaar met ondersteuningsniveau, startdatum en einddatum. De status kan zijn:

  • Actief: de einddatum is meer dan 90 dagen verwijderd.
  • Vervalt binnenkort: de einddatum is minder dan 90 dagen verwijderd.
  • Verlopen: de einddatum is verstreken en is minder dan een jaar geleden.

Online RMA aanvragen zijn af te handelen in de HPE Aruba support portal: https://asp.arubanetworks.com/ 

Kies Online RMA, selecteer uw geregistreerde product en vul de formuliergegevens in.
Voortgang van support is bij te houden in Case Management.


Garantievoorwaarden zijn te hier vinden:
https://www.arubanetworks.com/assets/support/warranty-summary.pdf