Logitech

Garantie Logitech

Land Telefoonnummer
Nederland +31 (0)20 200 8433 (lokaal tarief)
België NL  +32 (0)2 200 6444
FR  +32 (0)2 200 6440

De klantenservice van Logitech is van maandag t/m vrijdag van 9:00-18:00 bereikbaar

 

Garantieprocedure

Voor Logitech producten onder fabrieksgarantie kan de support site geraadpleegd worden.
Ga naar https://support.logi.com/hc/nl en selecteer uw product. Kies in het menu Garantie.

Op deze pagina kunt u uw product registreren of een garantieclaim indienen. Claims voor ongeregistreerde producten gaan via de Helpdesk , telefonisch of via chat.

Houdt de volgende informatie bij de hand:

  • Een bewijs van aankoop waarop het product vermeld staat
  • Een beschrijving van het probleem
  • Een foto van eventuele schade aan product

Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren aan Logitech ter vervanging of reparatie. Hiervoor ontvangt u een e-mailbevestiging van de goedkeuring.

Binnen drie werkdagen volgt een tweede e-mail met de bevestiging dat uw vervanging is verwerkt door ons distributiecentrum. Deze e-mail bevat normaal gesproken een UPS-trackingnummer.

 

Informatie over voorwaarden van uw garantie vindt u hier:
http://www.logitech.com/nl-nl/footer/terms-of-use.