Lenovo

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Lenovo.

Helpdesk

Land Telefoonnummer Website
Nederland (+31) 020 499 01 53 Chat
België (+32) 028 949 800 Chat

De klantenservice is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:30

 

Garantieprocedure

Garantiestatus is te controleren met de HP garantie lookup:
https://pcsupport.lenovo.com/nl/en/warrantylookup#/ 

Hier vult u het serienummer in. Het serienummer is vermeld als S/N of SN op productlabels.
Meer informatie hoe het serienummer op uw product te vinden is:
https://support.lenovo.com/nl/en/solutions/ht510152 

Voor garantie-afwikkeling is een Lenovo account het handigst.
Deze is hier aan te maken: https://account.lenovo.com/nl/en/signin 

Met een Lenovo account kunt u producten registreren.
Hiervoor heeft u nodig:

  • Het serienummer
  • Een bewijs van aankoop

Voor de snelste afhandeling belt u met de Helpdesk (+31 020 499 01 53). 
Zij kunnen meekijken naar geregistreerde producten. Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren aan Lenovo of NTS Computers Technology BV, ter vervanging of reparatie, afhankelijk van wat de Helpdesk aangeeft.

Bij DOA of transportschade neemt u contact op met NTS. Houdt hiervoor de volgende informatie bij de hand:

  • Een bewijs van aankoop/factuurnummer
  • Het serienummer
  • Een beschrijving van het probleem
  • Een foto van eventuele schade aan product