Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Microsoft.
Helpdesk
Land | Telefoonnnummer | Taal |
Nederland | (+31) 020 500 1500 | Nederlands |
België | (+32) 02 503 31 13 | Nederlands, Frans |
Duitsland | (+49) 0180 6 67 22 55 | Duits |
Groot Britannië | (+44) 0344 800 2400 | Engels |
Helpdesk in andere talen vind u hier
De helpdesk is beschikbaar maandag - vrijdag, 9:00-18:00.
Microsoft garantie verloopt het makkelijkst via een Microsoft account:
https://login.microsoftonline.com/common/oauth2/v2.0/authorize
Hier kunt u uw producten registreren. Voor productregistratie heeft u nodig:
Voor Surface gerelateerde garantie is doorlopen van de diagnostic toolkit vereist:
https://learn.microsoft.com/nl-nl/surface/surface-diagnostic-toolkit-business
Het serienummer van uw product vinden:
https://support.microsoft.com/nl-nl/surface/het-serienummer-zoeken-op-je-microsoft-of-surface-apparaat-6c0abc0c-2b45-247d-f959-70e504e55fa5
Typ uw probleem in de balk op de volgende pagina:
https://support.microsoft.com/en-us/home/contact?SourceApp=smcivr2
Microsoft neemt contact met u op via telefoon of live chat, naar gelang uw keus. Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een case-nummer voor uw product worden uitgegeven en hoort u welke vervolgstappen ondernomen dienen te worden.
Voor DOA / transportschade kunt u contact opnemen met NTS Computers Technology BV.
Houdt hierbij de volgende informatie bij de hand:
Garantievoorwaarden:
https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/voorwaarden-voor-garantie-en-beschermingsplan-eedf7a23-84a7-1a47-480b-0e10503eedf5