Microsoft

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Microsoft.

Helpdesk

Land Telefoonnnummer Taal
Nederland (+31) 020 500 1500 Nederlands
België (+32) 02 503 31 13 Nederlands, Frans
Duitsland (+49) 0180 6 67 22 55 Duits
Groot Britannië (+44) 0344 800 2400 Engels

Helpdesk in andere talen vind u hier

De helpdesk is beschikbaar maandag - vrijdag, 9:00-18:00.

 

Garantieprocedure

Microsoft garantie verloopt het makkelijkst via een Microsoft account:
https://login.microsoftonline.com/common/oauth2/v2.0/authorize 

Hier kunt u uw producten registreren. Voor productregistratie heeft u nodig:

  • model apparaat
  • aankoopbewijs

Voor Surface gerelateerde garantie is doorlopen van de diagnostic toolkit vereist:
https://learn.microsoft.com/nl-nl/surface/surface-diagnostic-toolkit-business 

Het serienummer van uw product vinden:
https://support.microsoft.com/nl-nl/surface/het-serienummer-zoeken-op-je-microsoft-of-surface-apparaat-6c0abc0c-2b45-247d-f959-70e504e55fa5 

Typ uw probleem in de balk op de volgende pagina:
https://support.microsoft.com/en-us/home/contact?SourceApp=smcivr2 

Microsoft neemt contact met u op via telefoon of live chat, naar gelang uw keus. Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een case-nummer voor uw product worden uitgegeven en hoort u welke vervolgstappen ondernomen dienen te worden. 

Voor DOA / transportschade kunt u contact opnemen met NTS Computers Technology BV.
Houdt hierbij de volgende informatie bij de hand:

  • Factuur met factuurnummer
  • Ontvangstbewijs vervoerder mits beschikbaar
  • Klachtenomschrijving
  • Foto's van eventuele schade


Garantievoorwaarden:
https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/voorwaarden-voor-garantie-en-beschermingsplan-eedf7a23-84a7-1a47-480b-0e10503eedf5