Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van i-Tec.
Helpdesk
Categorie | Telefoonnummer | Taal |
Hoofdnummer | +420 737 245 833 | Tsjechisch, Engels en Duits |
Alternatieven | +420 703 146 497 +420 735 750 450 +420 603 821 479 +420 603 834 923 |
Engels Tsjechisch en Engels Tsjechisch en Engels Tsjechisch en Engels |
De helpdesk is beschikbaar maandag t/m vrijdag, van 08:00 – 17:00.
I-Tec is per email bereikbaar via support@itecproduct.com
I-Tec verwerkt uw berichten doorlopend, 7 dagen per week.
Doorgaans antwoorden ze u ten laatste binnen enkele uren (ook in het weekend).
De garantie op i-Tec artikelen gaat altijd via de helpdesk.
Houdt bij contact met i-Tec de volgende informatie bij de hand:
Oplossingen binnen garantieperiode kunnen kosteloze reparatie of een vervangend product zijn. Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren.
Garantievoorwaarden:
https://i-tec.pro/nl/technische-ondersteuning/service-and-complaints/