I-tec

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van i-Tec.

Helpdesk

Categorie Telefoonnummer Taal
Hoofdnummer  +420 737 245 833 Tsjechisch, Engels en Duits
Alternatieven +420 703 146 497
+420 735 750 450
+420 603 821 479
+420 603 834 923
Engels
Tsjechisch en Engels
Tsjechisch en Engels
Tsjechisch en Engels

De helpdesk is beschikbaar maandag t/m vrijdag, van 08:00 – 17:00.

I-Tec is per email bereikbaar via support@itecproduct.com 

I-Tec verwerkt uw berichten doorlopend, 7 dagen per week.
Doorgaans antwoorden ze u ten laatste binnen enkele uren (ook in het weekend).

 

Garantieprocedure

De garantie op i-Tec artikelen gaat altijd via de helpdesk.

Houdt bij contact met i-Tec de volgende informatie bij de hand:

  • Product model/type
  • Beschrijving van de storing/probleem
  • Welk systeem u gebruikt (bv. soort en merk laptop en soort en versie van het besturingssysteem)

Oplossingen binnen garantieperiode kunnen kosteloze reparatie of een vervangend product zijn. Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren.

 

Garantievoorwaarden:
https://i-tec.pro/nl/technische-ondersteuning/service-and-complaints/