BenQ

Telefonisch contact

Land Afdeling Telefoonnummer
Nederland Klantenservice & technische ondersteuning (+31) 0800 23 523 67 (gratis)
België Klantenservice & technische ondersteuning (+32) 0800 58 273 (gratis)

Openingstijden:
Maandag tot en met donderdag van 09.00 - 18.00 uur
Vrijdag van 09.00 - 17.00 uur.

 

Email

Emailcontact gebeurt via de contactformulieren op de BenQ website.
Hierin staat welke informatie noodzakelijk is en kunt u bijlagen uploaden.

Type aanvraag website
Reparatie en garantie https://www.benq.eu/nl-nl/support/contact-us/email-us.html#repair 
Technische hulp https://www.benq.eu/nl-nl/support/contact-us/email-us.html#technical 

 

Garantieprocedure

Uw garantiestatus is te controleren via de warranty checker op de BenQ website:

BenQ warranty checker 

Hier vult u het serienummer en de aankoopdatum in. Het serienummer is een 13-cijferige code op het productlabel, veelal voorafgegaan aan de letters S/N.

Op de BenQ website staat beschreven waar het serienummer te vinden is op de verschillende producten:

Hoe vindt u het serienummer van uw product 

Om het garantieproces te starten vult u het webformulier in vanuit de Warranty Checker, of het contactformulier van de emailpagina.

Er wordt via e-mail contact met u opgenomen door het BenQ Technical Support Team. Het Team zal proberen via diverse stappen met u het probleem op te lossen of vaststellen dat het product defect is.

Zodra door de medewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren aan BenQ ter vervanging of reparatie.

Bij schade aan het product bij aflevering kunt u allereerst contact met de NTS service desk opnemen. De volgende bijlagen zijn hierbij relevant:

  • Foto’s van het verpakkingsmateriaal (binnen- en buitenzijde)
  • Foto’s van de fysieke schade
  • Factuur
  • afleverbericht

Gebruik in alle gevallen beschadigde producten niet: BenQ kan gebruikersuren controleren.