Land | Afdeling | Telefoonnummer |
Nederland | Klantenservice & technische ondersteuning | (+31) 0800 23 523 67 (gratis) |
België | Klantenservice & technische ondersteuning | (+32) 0800 58 273 (gratis) |
Openingstijden:
Maandag tot en met donderdag van 09.00 - 18.00 uur
Vrijdag van 09.00 - 17.00 uur.
Emailcontact gebeurt via de contactformulieren op de BenQ website.
Hierin staat welke informatie noodzakelijk is en kunt u bijlagen uploaden.
Type aanvraag | website |
Reparatie en garantie | https://www.benq.eu/nl-nl/support/contact-us/email-us.html#repair |
Technische hulp | https://www.benq.eu/nl-nl/support/contact-us/email-us.html#technical |
Uw garantiestatus is te controleren via de warranty checker op de BenQ website:
Hier vult u het serienummer en de aankoopdatum in. Het serienummer is een 13-cijferige code op het productlabel, veelal voorafgegaan aan de letters S/N.
Op de BenQ website staat beschreven waar het serienummer te vinden is op de verschillende producten:
Hoe vindt u het serienummer van uw product
Om het garantieproces te starten vult u het webformulier in vanuit de Warranty Checker, of het contactformulier van de emailpagina.
Er wordt via e-mail contact met u opgenomen door het BenQ Technical Support Team. Het Team zal proberen via diverse stappen met u het probleem op te lossen of vaststellen dat het product defect is.
Zodra door de medewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren aan BenQ ter vervanging of reparatie.
Bij schade aan het product bij aflevering kunt u allereerst contact met de NTS service desk opnemen. De volgende bijlagen zijn hierbij relevant:
Gebruik in alle gevallen beschadigde producten niet: BenQ kan gebruikersuren controleren.