HP

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en de garantie van HP.

Helpdesk

Land Telefoonnummer Opmerkingen
Nederland +31 20 504 0646 Nederlands of Engels. Voor de support in het Engels geldt meestal een kortere wachttijd.

Maandag - vrijdag 8:00 - 18:00 uur (met uitzondering van nationale feestdagen)

Telefonische ondersteuning voor producten binnen de garantie is gratis. Telefonische ondersteuning voor producten waarvan de garantie is verlopen brengt mogelijk extra kosten met zich mee.

 

Garantieprocedure

Voor garantie-afwikkeling bij HP is een HP account verplicht.
Deze is hier aan te maken: https://login3.id.hp.com/login3/sign-up 

Met de HP account kunt u producten registreren. Houdt hiervoor serienummer en aankoopbewijs bij de hand.

Garantiestatus is te controleren met de HP garantie check:
https://support.hp.com/nl-nl/check-warranty 

Hier vult u land van aanschaf en serienummer in.
Het serienummer is vermeld als Serieel NO, S/N of SN op productlabels.

Voor garantie op geregistreerde producten is de helpdesk te bellen, of gebruik te maken van de chatfunctie (met medewerker, geen bot).

Beide functies zijn te vinden door uw product te selecteren op het dashboard van de HP account. De productinformatie bij te procudtopties op het dashboard houden ook de garantiestatus bij.

De helpdesk geeft aan wat de gang van zaken is voor uw garantie-afwikkeling.
dit kan een retour zijn (RMA) van het product of onderdeel ter reparatie of vervanging.

Actieve cases zijn te volgen bij het product zelf. Updates worden kenbaar gemaakt op de dashboardpagina, in de case-kolom.