Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Cisco.
Helpdesk
Land | Telefoonnummer | |
Nederland | (+31) 0800 0200 791 MKB (+31) 0800 023 3416 |
tac@cisco.com (Engels) |
België | (+32) 0800 942 42 | tac@cisco.com (Engels) |
Duitsland | (+49) 0800 187 3652 (+49) 89 51657 2000 |
tac@cisco.com (Engels) |
Cisco helpdesk is 24 uur per dag beschikbaar.
Garantiestatus van Cisco producten is online te controleren:
https://connectthedots.cisco.com/connectdots/serviceWarrantyFinderRequest
Voor garantieafwikkeling en DOA's neemt u eerst contact op met het Technical Assistance Center.
De telefoonnummers staan hierboven onder Helpdesk.
Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product uitgegeven.
U kunt het product retourneren aan Cisco ter vervanging. Hiervoor volgt u de stappen op de volgende pagina: https://www.cisco.com/c/en/us/support/returns/returns-portal.html#~arrange-pick-up
Met het RMA-nummer kunt u een verzendlabel printen:
https://www.cisco.com/c/en/us/support/returns/rma.html?wf=PrintLabel
De zending is vervolgens online te traceren:
https://www.cisco.com/c/en/us/support/returns/rma.html?wf=TrackRMA