Cisco

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Cisco.

Helpdesk

Land Telefoonnummer Email
Nederland (+31) 0800 0200 791
MKB (+31) 0800 023 3416
tac@cisco.com (Engels)
België (+32) 0800 942 42 tac@cisco.com (Engels)
Duitsland (+49) 0800 187 3652
(+49) 89 51657 2000
tac@cisco.com (Engels)

Cisco helpdesk is 24 uur per dag beschikbaar.

 

Garantieprocedure

Garantiestatus van Cisco producten is online te controleren:
https://connectthedots.cisco.com/connectdots/serviceWarrantyFinderRequest 

Voor garantieafwikkeling en DOA's neemt u eerst contact op met het Technical Assistance Center.
De telefoonnummers staan hierboven onder Helpdesk.

Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product uitgegeven.

U kunt het product retourneren aan Cisco ter vervanging. Hiervoor volgt u de stappen op de volgende pagina: https://www.cisco.com/c/en/us/support/returns/returns-portal.html#~arrange-pick-up 

Met het RMA-nummer kunt u een verzendlabel printen:
https://www.cisco.com/c/en/us/support/returns/rma.html?wf=PrintLabel 

De zending is vervolgens online te traceren:
https://www.cisco.com/c/en/us/support/returns/rma.html?wf=TrackRMA