Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van HP Enterprise.
Helpdesk
Land | Telefoonnummer | Website |
Nederland | (+31) 0900 115 0000 | Chat support |
België | (+32) 078 250 144 | Chat support |
De klantenservice van HP Enterprise is van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 bereikbaar.
Voor de online garantieprocedure van HPE moet u ingelogd zijn op de website met uw HPE profiel.
Deze is aan te maken op: https://auth.hpe.com/hpe/cf/registration
Hier zijn HPE producten te registreren. Houdt hiervoor serienummer en aankoopbewijs bij de hand.
Om te controleren of een product binnen de garantie valt is een garantiecheck beschikbaar online in de Support Center: https://support.hpe.com/connect/s/?card=wc
Voer het serienummer van het product in het formulier in en klik op Verzenden.
Als er meerdere producten met hetzelfde serienummer zijn, verschijnt er een lijst met producten in een pop-upvenster. Kies het juiste product en klik op Opslaan om verder te gaan.
Zoekresultaten tonen garantie en ondersteuningsstatus voor het afgelopen jaar met ondersteuningsniveau, startdatum en einddatum. De status kan zijn:
In het support center is voor producten binnen garantie een casus aan te maken dmv een formulier.
Dit is te vinden onder View Details. U ontvangt antwoord aangaande afwikkeling per email.
Garantievoorwaarden zijn te hier vinden:
https://support.hpe.com/help/en/Content/contractsAndWarrantiesMain.htm#linkWarranties