IIyama

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van IIyama.

Helpdesk

Land Telefoonnummer Email
Nederland (+31) 0900 666 48 67 support.nl@iiyama.com
België NL (+32) 0 783 530 37
FR (+32) 0 180 544 92 62
support.nl@iiyama.com

De IIyama helpdesk is van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00 bereikbaar.

Emails naar Iiyama support hebben een formaatlimiet van 1MB.

 

Garantieprocedure

Iiyama geeft de volgende fabrieksgaranties op hun producten:

3 jaar: Desktop monitoren, touchscreens
5 jaar: Desk stand/ Desk mount
1 jaar: Losse onderdelen

Om een garantieclaim in te dienen, neemt u contact op met de helpdesk.
Houdt de volgende informatie bij de hand:

  • Een bewijs van aankoop waarop het product vermeld staat
  • Het serienummer dat op het label staat vermeld
  • Een beschrijving van het probleem
  • Een foto van eventuele schade aan product

Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren aan AG Neovo ter vervanging, of in het geval van touchscreens en LFD's, reparatie.

Reparatie verlengt de oorspronkelijke garantie niet. Deze zal de vastgestelde 3 jaar doorlopen vanaf moment van aankoop.

 

Garantievoorwaarden zijn hier in detail te lezen:
https://iiyama.com/nl_nl/support/#garantie