Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van IIyama.
Helpdesk
Land | Telefoonnummer | |
Nederland | (+31) 0900 666 48 67 | support.nl@iiyama.com |
België | NL (+32) 0 783 530 37 FR (+32) 0 180 544 92 62 |
support.nl@iiyama.com |
De IIyama helpdesk is van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00 bereikbaar.
Emails naar Iiyama support hebben een formaatlimiet van 1MB.
Iiyama geeft de volgende fabrieksgaranties op hun producten:
3 jaar: Desktop monitoren, touchscreens
5 jaar: Desk stand/ Desk mount
1 jaar: Losse onderdelen
Om een garantieclaim in te dienen, neemt u contact op met de helpdesk.
Houdt de volgende informatie bij de hand:
Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren aan AG Neovo ter vervanging, of in het geval van touchscreens en LFD's, reparatie.
Reparatie verlengt de oorspronkelijke garantie niet. Deze zal de vastgestelde 3 jaar doorlopen vanaf moment van aankoop.
Garantievoorwaarden zijn hier in detail te lezen:
https://iiyama.com/nl_nl/support/#garantie