Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Linksys.
Helpdesk
Land | Telefoonnummer | Tijden |
Nederland | (+31) 020 206 1522 | 10.00 – 20.00 CET (Maandag tot vrijdag), Engels |
België | (+32) 022 008 298 | 12.00 – 22.00 CET (Maandag tot vrijdag) Frans 10.00 – 20.00 CET (Maandag tot vrijdag), Engels |
Contactinformatie voor andere landen.
Technische ondersteuning is beschikbaar in het Engels 24/7/365.
Neem voor garantie-afwikkeling contact op met de helpdesk.
Zorg dat u de volgende informatie bij de hand heeft:
Waar deze te vinden zijn kunt u hier bekijken:
https://www.linksys.com/nl/support-article/?articleNum=141117
Voor snelle afhandeling van uw probleem kunt u ook met een medewerker chatten op de website:
https://www.linksys.com/nl/support-article/?articleNum=335077
Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren aan Linksys ter vervanging.
Voor transportschade neemt u contact op met NTS Computers Technology BV.
Houdt de volgende informatie bij de hand:
Garantievoorwaarden zijn te hier vinden:
https://www.linksys.com/nl/support-article/?articleNum=135959