Linksys

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Linksys.

Helpdesk

Land Telefoonnummer Tijden
Nederland (+31) 020 206 1522 10.00 – 20.00 CET (Maandag tot vrijdag), Engels
België (+32) 022 008 298 12.00 – 22.00 CET (Maandag tot vrijdag) Frans
10.00 – 20.00 CET (Maandag tot vrijdag), Engels

Contactinformatie voor andere landen.
Technische ondersteuning is beschikbaar in het Engels 24/7/365.

 

Garantieprocedure

Neem voor garantie-afwikkeling contact op met de helpdesk.
Zorg dat u de volgende informatie bij de hand heeft:

  • producttype
  • model
  • serienummer
  • softwareversie

Waar deze te vinden zijn kunt u hier bekijken:
https://www.linksys.com/nl/support-article/?articleNum=141117 

Voor snelle afhandeling van uw probleem kunt u ook met een medewerker chatten op de website:
https://www.linksys.com/nl/support-article/?articleNum=335077 

Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een RMA-nummer voor uw product worden uitgegeven. U kunt het product retourneren aan Linksys ter vervanging.

Voor transportschade neemt u contact op met NTS Computers Technology BV.
Houdt de volgende informatie bij de hand:

  • Een bewijs van aankoop
  • Een beschrijving van het probleem
  • Een foto van eventuele schade aan product

 


Garantievoorwaarden zijn te hier vinden:
https://www.linksys.com/nl/support-article/?articleNum=135959