Apple

Op deze pagina vindt u informatie over de helpdesk en garantie van Apple.

Helpdesk

Land Telefoonnummer
Nederland (+31) 0800 0201 581
België  NL (+32) 0800 80 407
FR (+32) 0800 80 404

De Apple helpdesk is beschikbaar van maandag - vrijdag 9:00-17:00

 

Garantieprocedure

Om te controleren of uw product garantie heeft, kunt u:

Om producten te registreren heeft u nodig:

  • Apparaat model
  • aankoopsbewijs

Voor garantieafwikkeling neemt u telefonisch contact op met de helpdesk door:

Zodra door de servicemedewerker is vastgesteld dat het product defect is, wordt een case-nummer voor uw product worden uitgegeven. Afhankelijk van de uitkomst van het gesprek kunt het product retourneren ter reparatie of vervanging. Een RMA label wordt via email verstrekt.

De afhandeling kunt u online volgen met uw case nummer op de volgende pagina:
https://getsupport.apple.com/?s=n 

Voor DOA / transportschade kunt u contact opnemen met NTS Computers Technology BV.
Houdt hierbij de volgende informatie bij de hand:

  • Factuur met factuurnummer
  • Ontvangstbewijs vervoerder mits beschikbaar
  • Klachtenomschrijving
  • Foto's van eventuele schade